شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۱۶
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با همت بنیاد برکت ۳۳ طرح اشتغالزایی در روستای باغک شمالی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی روز جمعه در بازدید از ۲ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در روستای باغک شمالی افزود: با راه اندازی این طرح های اشتغالزایی زمینه اشتغال ۲۱ نفر در این شهرستان فراهم شده است.

وی بیان کرد: در روستاهای شهرستان تنگستان دستگاه‌های تخصصی در حوزه آب، برق، راه‌سازی، فضاهای آموزشی و ورزشی کارهای مهمی انجام شده و امروز در کنار ایجاد این زیرساخت‌ها انجام کارهای مهمی در حوزه معیشت، اشتغال و اقتصاد خانواده ها باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندارتنگستان یادآورشد: بنیاد برکت با برنامه ریزی مناسب و مطالعه دقیق نیازهای اصلی و ضروری خانواده ها زمینه ای فراهم کرده است که بحث اشتغال در روستاهای تنگستان رونق بگیرد.

وی افزود : بنیاد برکت با فراهم کردن امکانات و تسهیلات ارزان قیمت  و در نهایت زنجیره آموزشی که ایجاد کرده حوزه اشتغال روستایی در شهرستان به خوبی  دنبال می شود.

لطفی بیان کرد : در کنار توسعه زیر ساخت‌ها در روستاها توسعه اقتصاد خانواده و اشتغال روستایی یکی از کارهای بسیار مهمی است که باید انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر