چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با تیز بینی پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر؛
فکرشهر: این مقام انتظامی افزود: پس از رویت خودرو حامل مواد مخدر که قبلا توسط مامورین شناسلیی شده بود قاچاقچی موصوف با مشاهده ماموران ودستور ایست سعی در متواری شدن داشت که در یک اقدام عملیاتی و ضربتی توقیف شد...
کد خبر: ۱۰۶۱۷
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: سرهنگ وحید زرین کلاه گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از آغازین روزهای سال 1394 حرکت جدیدی را در جهت مقابله با متجاهران و قاچاقچیان مواد مخدر شروع نموده است که در همین رابطه خبری مبنی بر فعالیت گسترده باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر واصل و در دستور کار عملیاتی و اطلاعاتی این پلیس قرار گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: پس از رصد اطلاعاتی محرز شد سرکرده باند مقدار قابل توجهی مواد مخدر در استان فارس تهیه و قصد دارد به صورت جاساز و حرفه ای به استان بوشهر منتقل و بین سایر اعضائ باند در فرصت مناسب توزیع نماید.

\n\n

زرین کلا ه اظهار داشت: با پیشروی ماموران در پرونده باتوجه به حساسیت موضوع دو اکیپ از ماموران پلس مبارزه با مواد مخدر استان به محور تردد سوزه در ایستگاه ایست وبازرسی شهید صلاحی اعزام و نسبت به کنترل ویژه آن محور اقدام نمودند.

\n\n

این مقام انتظامی افزود:  پس از رویت خودرو حامل مواد مخدر که قبلا توسط مامورین شناسلیی شده بود قاچاقچی موصوف با مشاهده ماموران ودستور ایست سعی در متواری شدن داشت که در یک اقدام عملیاتی و ضربتی توقیف شد.

\n\n

سرهنگ زرین کلاه افزود: در بازرسی از خودرو مقدار4/900 کیلوگرم مواد مخدر هروئین، 1  گرم و 70 سانت سوخته تریاک و 70 گرم تریاک که بصورت ماهرانه و بسیار حرفه ای در بالشت درون صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط و یک  نفر متهم در این رابطه دستگیر و بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی گردید.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر