سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۲۶۸
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: رئیس روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان بوشهر گفت: سه نفر سایکل توریست (گردشگری با دوچرخه) که سفر خود را از شهر اندیمشک استان خوزستان آغاز کرده‌اند روز یکشنبه وارد بندر گناوه شدند.

به گزارش فکرشهر، احسان حفظ الله روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه سه نفره قبل از ورود به بندرگناوه ازطریق بوشهر با کشتی به جزیره خارگ سفر کردند که بعد از چند روز اقامت در این جزیره مسیر خود را به سمت بندر گناوه آغاز کردند.

وی اظهارداشـت:  این گروه گردشگری با دوچرخه ،شامل پیام مهنانی از بجنورد استان خراسان شمالی، محمد علی سیروس و مریم ربیعی بهشتی از تهران هستند که توجه به نامساعد بودن شرایط دریا، سفر آنها در جزیره خارگ چند روزی همراه با بازدید از آثار تاریخی و گردشگری به طول انجامید که با شرایط جوی مناسب به گناوه آمدند و قرار است، مسیر استان هرمزگان را در پیش بگیرند.

رئیس روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان بوشهر گفت: محمدرضا آبادی با هماهنگی هیات دوچرخه سواری شهرستان بوشهر، این گروه را همراهی می‌کند.

سایکل توریست یکی از شاخه‌های گردشگری که امروزه بسیار پرطرفدار است و به هر شخصی که با دوچرخه به گردشگری بپردازد سایکل توریست گفته می‌شود.

دوچرخه های این افراد به طور معمول با خورجین، کوله پشتی‌ها و کیف‌های مختلفی که از اطرافش آویزان شده  راحت‌تر شناخته می‌شود.

سایکل توریست‌ها باید دارای کارت شناسایی صادر شده از طرف کمیته سایکل توریست فدراسیون دوچرخه سواری باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر