يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ بهمن ماه در خصوص ضرورت مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها کارگروه جهاد تبیین با هدف شبکه سازی مخاطب محور در این اداره کل تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا علی موحدی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: دراین کارگروه نمایندگان مخاطبان درون و برون‌سازمانی اعم از دانش‌آموزان، مدیران مدارس، فرهنگیان، اولیا، تشکل‌های صنفی، فعالان اجتماعی، روزنامه‌نگاران، نویسندگان و هنرمندان شناسایی می شوند.

وی بیان کرد: نمایندگان فعال و موثر این گروه‌های مرجع درسطح استان در گروه‌های مستقل سازماندهی شده و در یک فرآیند تعاملی و ۲ طرفه، با هم مرتبط می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه رسالت روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ایجاد پل ارتباطی به صورت ۲ طرفه بین سازمان و مخاطبان است، گفت: در این کارگروه‌ها، افراد فقط برای دریافت پیام‌ها، اخبار و محتواهای تولید شده انتخاب نمی‌شوند بلکه این شبکه‌سازی برای تعاملات دو طرفه است.

وی تاکید کرد: ما در مرحله اول شنونده و دریافت کننده نظرات قشرهای مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان هستیم و سپس محتواهای تولیدی خود را بر اساس علاقه و سلیقه مخاطبان توزیع می‌کنیم.

موحدی با اشاره به جمله کلیدی رهبر انقلاب مبنی بر  "تشخیص در لحظه" بیان کرد: این کارگروه در ۲ حوزه تولید محتوا و توزیع و انتشار آن فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش گسترده‌ترین و موثرترین سازمان و دستگاه در میان همه نهادها است و میزان محتواهای تولیدی و ابتکارات و خلاقیت‌های دانش‌آموزان از همه نهادهای دیگر  بیشتر است.

موحدی یادآورشد: بر این اساس لازم است با استفاده از دانش روز و ارتقای سواد رسانه‌ای، در انتشار این محتواهای خلاقانه و بدیع، حرکت جهادی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امید می‌رود این کارگروه بتواند در مقابل هجمه‌های بی‌امان و فراوان فرهنگی دشمن، رسالت خود را با مخاطب سنجی و اطلاع یابی دقیق و بر اساس انتظارات رهبری معظم انقلاب، اقدامات موثر و سازنده نهاد تعلیم و تربیت استان را به خوبی تبیین کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر