سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۷۵۱
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نیرو به عنوان بخشی از قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع)، معین اجرا پروژه‎های آبرسانی در استان‎های بوشهر و هرمزگان شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار مرتضی زارع روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در نوار ساحلی شهرستان تنگستان (استان بوشهر) افزود: امروز عملیات اجرایی پایدار سازی آب ۳۹ روستای استان بوشهر و هفته گذشته نیز در استان هرمزگان محقق شده است.

وی بیان کرد: امید است به میمنت این ایام پربرکت بتوانیم در انجام رسالت جهاد خدمت رسانی به مردم در امر آبرسانی گامی بلند در جهت کسب رضایت‌مندی مردم منطقه برداریم.

زارع ادامه داد: مردم عزیز و شریف و بویژه در نوار ساحلی ولی نعمتان ما هستند و باید تا آنجا که می‎توانیم به آنان خدمت کنیم که این خدمت در واقع خدمت به حافظان واقعی انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: سپاه به جد تلاش می‎کند تا با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت ممکن کارها را اجرایی کند.

عملیات پایدار سازی آب ۳۹ روستای محروم استان بوشهر روز یکشنبه با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در آئینی با حضور استاندار و شماری از مسوولان محلی در شهرستان تنگستان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر دراین آئین  گفت: شمار خانواده‌های زیر پوشش این طرح پنج‌هزار و ۳۸ خانوار با ۱۶ هزار و ۸۱۵ نفر جممعیت است که پس از اتمام طرح تثبیت، وضعیت تامین آب شرب این روستا به پایداری مطلوبی می‌رسد.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: طول خط انتقال و شبکه توزیع آب این طرح به ترتیب ۴۴ و ۲۲ کیلومتر و حجم مخزن بتنی این طرح نیز یکهزار مترمکعب است.

وی عنوان کرد:  قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان بوشهر را بدون کسب سود و چشم‌داشت و تنها با هدف رفع نیاز مردم اجرایی می‌کند که این خدمتی بزرگ برای جامعه روستایی به شما می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر