چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۷۷
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) ، ۱۱ سری جهیزیه روز سه شنبه در آیینی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه اهدا شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار گناوه در آیین اهدای جهیزیه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس تاکنون در خدمت به محرومان خدمات گسترده و ارزشمندی بخصوص در  پرداخت هزینه‌های امر مقدس ازدواج ارایه داده است.

محمدتقی صفری با تبریک سالروز ولادت مولی متقیان (ع)  افزود: افتخار داریم که در این روز خجسته حرکتی خداپسندانه و ارزشمند در امر ازدواج مددجویان برداشته شده است.

وی بیان کرد:  خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان زبانزد عام و خاص هستند و در امر تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد سهیم و مشارکت داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: این نهاد از ابتدای سال در زمینه تامین نیازهای ضروری زندگی مددجویان در سه  مرحله اقدام کرده است.

سید وحید حسینی حقیقی افزود: در این مرحله ۱۱ سری جهیزیه شامل ۵ قلم دستگاه یخچال، چراغ گاز، لباسشویی ، تلویزیون و جارو برقی به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان جهان به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا می شود.

وی گفت: هر سری جهیزیه به ارزش  ۴۳۰ میلیون ریال است که در خرید آن   خیران هر سری ۶۰ میلیون ریال کمک کردند و مابقی توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد (ره) گناوه یادآورشد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ سری  جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر