پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت:برای رفع مشکلات زندانیان این استان در نشست های هم اندیشی با حضور متولیان بخش های مرتبط تدبیرخواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از زندان مرکزی بوشهر و نشست بررسی مسایل زندان های این استان افزود:فراهم کردن شرایط تفکیک نگهداری زندانیان براساس جرایم یکی از بسترهای لازم برای اهداف دوران حبس و اثرگذاری کارهای فرهنگی و تربیتی است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت:برای رفع مشکلات زندانیان این استان در نشست های هم اندیشی با حضور متولیان بخش های مرتبط تدبیرخواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از زندان مرکزی بوشهر و نشست بررسی مسایل زندان های این استان افزود:فراهم کردن شرایط تفکیک نگهداری زندانیان براساس جرایم یکی از بسترهای لازم برای اهداف دوران حبس و اثرگذاری کارهای فرهنگی و تربیتی است.

\n\n

وی یادآورشد: براساس اظهارات مسوولان اداره کل زندان های استان بوشهر بدلیل فقدان فضای لازم شرایط تفکیک زندانیان فراهم نیست و تراکم جمیعت زندانی مشکلاتی ایجاد کرده است.

\n\n

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: سیاست گذاری نماینده عالی دولت در این استان جلب مشارکت و برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات است که با همکاری بین بخشی محقق می شود.

\n\n

دکتر حقیقی اظهارداشت: در سفر دیماه پارسال کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر اعتبارات خوبی برای این استان مصوب شد که عزم جدی برای اجرایی کردن مصوبات آغاز شده است.

\n\n

وی گفت: یکی از مشکلات زندان مرکزی بوشهر موضوع فاضلات است که از محل اعتبار تخصیصی به این پروژه در شهرستان بوشهر مسایل زندان نیز در این رابطه برطرف خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، این مقام مسوول افزود: بزودی درنشستی با حضور فرماندار بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاون برنامه ریزی استانداری و مسوولان اداره کل زندان ها راهکار حل مشکلات اداره کل یادشده اتخاذ خواهد شد. 

\n\n

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر نیز گفت: بدلیل کمبود ظرفیت زندان مرکزی بوشهر هم اینک چند برابر ظرفیت آن زندانی وجود دارد.

\n\n

حمید رضا حیدری افزود: برای کاهش تراکم زندانی ، اردوگاه کاردرمانی در شهرستان دشتستان ایجادشده است اما بدلیل فقدان نیروی انسانی و عدم تجهیز امکان استفاده از این فضا وجود ندارد.

\n\n

وی یادآورشد: هم اینک افزون بر مرکز استان بوشهر در شهرهای برازجان و دشتی نیز زندان وجود دارد و در گناوه نیز زمین تملک شده است و ده میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی آن تخصیص یافته است.

\n\n

حیدری اضافه کرد: بدلیل بعد مسافت شهرستان های جنوبی ، ساخت یک بازداشتگاه در عسلویه مصوب شده است که فقدان تملک زمین ساخت آن را با مشکل روبرو کرده است.

\n\n

همچنین در حاشیه این آیین معاون سیاسی استانداری بوشهر از بندهای مختلف زندان مرکزی بوشهر بخصوص بند نسوان بازدید و از نزدیک مسایل زندانیان را بررسی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر