چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۶۹۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: باتوجه به موقعیت و ظرفیت‌های خاص این شهرستان، می‌طلبد که سرمایه گذاران بومی در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در آیین افتتاح کارخانه تولید بتن کاوش افزود: افراد توانمندی در این شهرستان وجود دارد که از آنها تقاضا داریم در اجرای طرح‌هایی که منجر به توسعه و رفع نیازهای شهرستان و اشتغال زایی می شود، سرمایه گذاری کنند.

وی با تقدیر از زحمات متولی راه‌اندازی این کارخانه، اظهارداشت: فرمانداری این شهرستان آمادگی لازم برای همکاری و همراهی سرمایه گذاران برای پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال ثابت و پایدار دارد.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی با رهبری عالمانه امام (ره)، دستاوردهای زیادی به مردم و کشور هدیه کرده است که بیان آنها زمان زیادی می‌طلبد.

وی بیان کرد: مملکت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حماسه و فداکاری های مردم با هدایت و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، روز به روز در جهان می درخشد و به افتخارات مهم دست یافته است.

صفری  افزود: با تلاش وهمت مضاعف دست به دست هم دهیم و با تمام وجودمان برای مردم خدمتگزاری کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: طرح کارخانه تولید بتن آماده در زمینی به مساحت ۴ هزارمترمربع و سرمایه گذاری نزدیک به ۴۰ میلیاردتومان با تعهد اشتغال ۴۰ نفر است.

محمدحسین داریونی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح بتوانیم به طرح های عمرانی و توسعه و رونق تولید و کسب کار در شهرستان کمک کنیم.

وی گفت: صاحب این کارخانه مقرر کرده که بتن تولیدی را  برای ساخت و ساز افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ایثارگران با  گاه خاص و ویژه ای در اختیار آنها قرار دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر