چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر تعاون روستایی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: میوه شب عید در این استان تامین شده است و از ۲۶ اسفند توزیع به صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سید محسن معروف با اشاره به اینکه میوه شب عید استان بوشهر به طور کامل تامین شده است، اظهار کرد:  توزیع میوه شب عید تابع یک سری قوانین و مقررات است و باید از کمیته راهبردی ملی در تهران دامنه قیمتی تعیین و تاریخ توزیع بلاغ شود سپس در استان رقم دقیق تصمیم گیری و توزیع آغاز شود.

وی با بیان اینکه همه میوه‌های شب عید اعم از پرتقال و سیب از نوع ممتاز تامین شده است، اضافه کرد: اکنون میوه‌های شب عید استان بوشهر در سردخانه گمرک ذخیره و آماده توزیع است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر با بیان اینکه قیمت پرتقال و سیب ویژه نوروز حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از نرخ بازار خواهد بود، تصریح کرد: اجرای این طرح به طور معمول است ۲۶ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

معروف با تاکید بر اینکه ذخیره میوه شب عید در سطح کشور هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: امسال دولت عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.

وی بیان کرد: از آنجا که حدود نیمی از میوه شب عید در استان بوشهر به صورت اینترنتی عرضه خواهد شد. در این حوزه مجوز شرکت اینترنتی بومی استان صادر شده است و به زودی نام آن معرفی خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر تدامه داد: در این پلتفرم بومی استان کالای اساسی نیز عرضه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر