چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل میراث فرهنگی و گردگشری استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۸۹۴۸
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از برگزاری جشن نوروزگاه در ۳۲ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، اسماعیل سجادی‌منش عصر دیروز سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در محل سالن کوثر استانداری با حضور تمامی رؤسای ۱۲ گانه کمیته‌ها برگزار شده بود گفت: در نوروز پیش‌رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۳۲ جش نوروزگاه را در نقاط مختلف استان خواهیم داشت که معرف فرهنگ، آیین و رسوم ما خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تصریح کرد: ما در کنار اطلاع رسانی و برپایی کمپ‌های راهنمای شهری، جانمایی سفره هفت سین را در تمامی موزه‌های سطح استان، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد با هماهنگی با دستگاه‌های متولی در این روزها از قطعی آب و برق جلوگیری شود.

وی ادامه داد: تمهیداتی برای ایجاد چشمه‌های سرویس بهداشتی و حمام سیار اندیشیده شد که در مراکز پر تجمع و پیک مسافر مستقر خواهد شد.

سجادی‌منش در پایان تشدید نظارت بر بازار کالا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دهیاران از ظرفیت روستاها برای اسکان و بازدید گردشگران استفاده کنند تا کنار کاهش حجم بار مسافر بر شهرها، بوم و پتانسیل گردشگری روستایی استان نیز معرفی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر