چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۴۷
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت جدی بر توزیع میوه شب عید در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رعایت حق مردم نظارت مستمر بر نحوه توزیع میوه شب عید در سطح استان بوشهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توزیع میوه شب عید در استان از ۲۶ اسفند تا نیمه فروردین ماه سال آینده اضافه کرد: ۵۰۰ تن میوه شامل ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی در استان بوشهر توزیع می‌شود.

جمالی قیمت عرضه هر کیلوگرم پرتقال در خرده‌فروشی را ۱۳ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: سیب درختی با قیمت خرده فروشی هر کیلو ۱۲ هزار تومان توزیع می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع میوه شب عید در ۶۶ غرفه در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۰ غرفه در شهر بوشهر است.

وی بیان کرد: بازرسین جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، و با مشارکت و همراهی بسیج، اصناف و تعزیرات حکومتی در طرح نظارت و بازرسی از طرح فروش میوه شب عید شرکت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر