چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در نشست خبری:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۰، تعهد اشتغال استان ۱۵۲۵۴ نفر بوده و در سه ماهه چهارم سال و پس از آمدن من ۱۶۱۰۰ نفر شاغل شده اند...
کد خبر: ۱۰۹۲۰۳
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۰، تعهد اشتغال استان ۱۵۲۵۴ نفر بوده و در سه ماهه چهارم سال و پس از آمدن من ۱۶۱۰۰ نفر شاغل شده اند.

به گزارش «فکرشهر»، «مصدق کشاورزی»، امروز شنبه ـ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست خبری افزود: جالب این که هیچکدام از این افراد شاغل شده مربوط به عسلویه نیست و با افرادی که در عسلویه مشغول شده اند، این تعداد به ۱۹۱۰۰ نفر می‌رسد.

وی بیان داشت: برای استان بوشهر برای اشتغال در سال ۱۴۰۱، باید ۲۲ هزار شغل ایجاد شود که استاندار دستور داده است هدف گذاری را روی ۳۰ هزار نفر بگذاریم.

کشاورزی گفت: کمیته جذب سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی به دستور استاندار شروع به فعالیت بیشتر کرده و قرارگاه اشتغال نیز از فروردین ماه شروع به کار خواهد کرد و در قالب زیست بومی که طراحی شده به آن اعداد برای اشتغال دست پیدا خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به سامانه اشتغال نیز پرداخت و گفت: دولت، سامانه ای تحت عنوان جستجوی شغل ایجاد کرده است که مردم می‌توانند در آن سامانه ثبت نام کرده و با توجه به مدرک تحصیلی و شغلی که در آن تخصص دارند، درخواست شغل کنند و به این ترتیب، ضعفی که سال ها وجود داشت مبنی بر نداشتن بانک اطلاعاتی از بیکاران بود، حل شده است.

کشاورزی بیان داشت: با توجه به این که تعداد زیادی از کارمندان کارخانه سیمان دشتستان بازنشسته می‌شوند، از آن‌ها تعهد گرفته شده که پس از آن از افراد بومی دشتستان استخدام ها برای جایگزینی استفاده شود.

وی افزود: استاندار دستور داده اند که آمار اشتغال ساختگی نباشد و اگر آماری از اشتغال اعلام می‌شود، کدملی آن فرد مشغول به کار شده هم وجود داشته باشد که آمار واقعی باشد.
 

نظرات بینندگان
سیا
|
-
|
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
اشتغال...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر