چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرد مسلح 28 ساله‌ای که با ورود به کلانتری 23 خوراسگان اصفهان اقدام به گروگان‌گیری کرده بود، تسلیم نیروهای انتظامی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، جهانگیر کریمی با اشاره به ماجرای این گروگان‌گیری اظهار کرد: بعدازظهر چهارشنبه، فرد 28 ساله‌ای به علت اختلافات شدید خانوادگی و ناراحتی‌های روحی با ورود به کلانتری 23 خوراسگان اصفهان اقدام به گروگان‌گیری کرده بود که با اقدامات روانکاوانه پلیس آرام و تسلیم شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرد مسلح 28 ساله‌ای که با ورود به کلانتری 23 خوراسگان اصفهان اقدام به گروگان‌گیری کرده بود، تسلیم نیروهای انتظامی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، جهانگیر کریمی با اشاره به ماجرای این گروگان‌گیری اظهار کرد: بعدازظهر چهارشنبه، فرد 28 ساله‌ای به علت اختلافات شدید خانوادگی و ناراحتی‌های روحی با ورود به کلانتری 23 خوراسگان اصفهان اقدام به گروگان‌گیری کرده بود که با اقدامات روانکاوانه پلیس آرام و تسلیم شد.

\n\n

وی با بیان اینکه این گروگان‌گیری 45 دقیقه به طول انجامید، افزود: متهم پس از خلع سلاح و طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

\n\n

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: هنوز انگیزه اصلی فرد از این اقدام مشخص نشده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر