سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از استقرار تیم‌های تخصصی درمانی در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی امروز اظهار کرد: دشتستان بزرگترین و وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر است و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار ارزشمندی توسط مسئولان بهداشتی در این شهرستان اجرایی شده است.\n\nوی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های بهداشتی و درمانی نسبت به سنوات قبل رشد چشمگیری داشته و هزینه‌های درمانی نیز برای مردم ساکن شهرها و روستاهای دشتستان کاهش بسیار چشمگیری داشته و مردم از این بخش رضایت کامل دارند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از استقرار تیم‌های تخصصی درمانی در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی امروز اظهار کرد: دشتستان بزرگترین و وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر است و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار ارزشمندی توسط مسئولان بهداشتی در این شهرستان اجرایی شده است.

\n\n

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های بهداشتی و درمانی نسبت به سنوات قبل رشد چشمگیری داشته و هزینه‌های درمانی نیز برای مردم ساکن شهرها و روستاهای دشتستان کاهش بسیار چشمگیری داشته و مردم از این بخش رضایت کامل دارند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امسال از طرف سازمان بهداشت جهانی، شعار "ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره" برای هفته سلامت نامگذاری شده و همه باید در راستای توجه به مسایل بهداشتی و تغذیه‌ای بیش از گذشته همت کنیم.

\n\n

حاجیونی تصریح کرد: نظارت دقیقی بر تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان انجام می‌شود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هر ماده غذایی که در سطح شهرستان تولید و عرضه و مصرف می‌شود با نظارت و کنترل سلامت و بهداشت، قابلیت مصرف خواهند داشت و اجازه نمی‌دهیم که مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد به مردم ارائه شود.

\n\n

وی یادآور شد: هم‌اکنون طرح تحول نظام سلامت در دشتستان با بهترین کیفیت در حال اجراست و سطح دسترسی مردم به خدمات این طرح نیز به بالاترین سطح خود رسیده است.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از استقرار تیم‌های تخصصی درمانی در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و اظهار کرد: برای جلب رضایت مردم از خدمات طرح تحول نظام سلامت، تیم‌های تخصصی درمانی را در مناطق مختلف شهرستان مستقر کرده‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر