سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۲۴
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: اولین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی دشتستان با تودیع و معارفه ی مدیران ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان، اولین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان و نود و سومین جلسه ی آن با حضور امام جمعه رییس شورا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و تمامی اعضای آن در محل سالن اجتماعات فرمانداری برازجان برگزار شد.

این جلسه با معارفه ی سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان عباس راستی برازجانی طی حکمی از سوی افروغ به سرپرستی اداره ی ارشاد اسلامی منصوب  و از زحمات رییس سابق این اداره ،عبدالرضا شنان پور نیز با لوح تقدیر قدردانی شد.

دراین جلسه سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، درخصوص برنامه های اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اولویت اصلی این اداره بحث فرهنگ و رسیدگی به معضلات فرهنگی شهر و شهرستان است.

راستی برازجانی افزود: برگزاری منظم جلسات این شورا و پیگیری مصوبات از اولویت های کاری ارشاد اسلامی خواهد بود.

همچنین امام جمعه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اداره ی ارشاد اسلامی درخصوص ماه مبارک رمضان بیاناتی را ایراد کرد و گفت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است و باید وظایف شرعی خود را دراین ماه عزیزکه بر ما تکلیف است انجام داده و توشه ای پربار از معنویات برای خود در آخرت آماده کنیم.

 درپایان جلسه، مراسم تودیع و معارفه اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرماندار، مدیرکل ارشاد اسلامی استان، امام جمعه و روسای سایر ادارت انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر