يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۴۰
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: اندیشمندان و خواص جامعه باید با مشارکت در جهاد تبیین، نقش خود را در روشنگری مسئله قدس، فلسطین و رژیم صهیونیستی ایفا کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عباس پارسایی افزود:  آزادی فلسطین و قدس شریف نیازمند اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین در این موضوع مهم جهان اسلام است.

وی بیان کرد: ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و چیستی و چرایی مسئله قدس در جهان امروز باید به طور روشن برای جوانان و نوجوانان جامعه تبیین و روشنگری شود.

پارسایی گفت: در جهت گیری تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب، رهبرمعظم انقلاب فلسطین را به عنوان مساله بسیار مهم و اول جهان اسلام برشمرده است.

وی اظهارداشت: منطق دین مبین اسلام، استکبارستیزی و فریادرسی به مظلومان است و مساله فلسطین نیز نه تنها موضوع اول مسلمانان بلکه همه مستضعفان عالم است.

پارسایی گفت: تحرکات اخیر رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی علیه مظلومان فلسطین نشان دهنده پایان عمر این رژیم اشغالگر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: هوشمندی بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و زنده نگه داشتن نام و یاد فلسطین برای جهان اسلام، قابل تقدیر و ستایش است.

وی  بیان کرد: دست و پا زدن رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل، نشانه نزدیک شدن به تحقق وعده صادق و الهی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرموده‌اند که "رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر