شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان؛
کد خبر: ۱۱۱۸۵۲
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با مدیر و مسئولان درمان تامین اجتماعی بوشهر دیدار کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، آیت الله صفایی بوشهری گفت: حوزه بهداشت و درمان از مقوله های راهبردی و استراتژیک است و بسیاری از ابعاد پیشرفت و توسعه منوط به این مقوله بوده و باید تلاش شود درمان استان به استانداردهای لازم برسد.

وی بیان کرد: اگر در جامعه ای بهداشت و درمان دارای استانداردهای لازم باشد زمینه پیشرفت فراهم می شود در غیر این صورت توسعه دچار چالش جدی خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر در عرصه تجهیزات پزشکی نیازمند توجه ویژه است تا مردم مجبور نباشند به دلیل طولانی بودن نوبت و خرابی دستگاه‌ها به استان‌های دیگر مراجعه کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به درآمد استان در صنایع نفت و گاز باید در زمینه زیرساخت‌های درمانی اقدامات موثرتری صورت گیرد و کمبودهای ناشی از نبود مراکز درمانی مجهز برطرف شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اشهار داشت: افزایش کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان را همگام با توسعه تجهیزات با جدیت دنبال خواهیم کرد.

دکتر حسن اسماعیلی دراین دیدار با اشاره به اقدامات توسعه ای درمان استان گفت: در راستای توسعه زیر ساخت های درمانی استان در حال حاضر دو مرکز درمانگاهی در شهر جم و خورموج آماده بهره‌برداری است و مراحل ساخت دو مرکز درمانگاهی در شهر دلوار و دیلم نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: به منظور بهره‌مندی کلیه هم استانی های عزیز از خدمات درمانی تامین اجتماعی و اجرای عدالت در ارائه خدمات، توسعه زیرساخت های درمانی و تجهیزات پزشکی را از شمالی‌ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در دستور کار داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر