شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۰۷۹
جمعه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: تله فیلمی با موضوع زندگی شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور در این مرکز تولید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر، مهدی حیدری در نشست کمیته رسانه‌ای کنگره شهدای روحانی کشور افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است مستندهای سه قسمتی شهید ابراهیمی و شهید عاشوری و مستند ویژه شهید صادق گنجی در روزهای منتهی به برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور از سیمای مرکز بوشهر بازپخش شود.

وی اضافه کرد: پخش حداقل یک برنامه ویژه شهدای روحانی استان بوشهر و تولید نمایش و آنونس رادیویی و زیرنویس تلویزیونی در همین زمینه، از جمله اقداماتی است که تا زمان برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور در خرداد ماه، از سوی صدا و سیمای مرکز بوشهر تولید و منتشر می‌‎شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز  گفت: روحانیت همواره در مبارزه با استبداد پیشتاز بوده است به طوری که ما در تاریخ می‌بینیم در تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که از آغاز غیبت کبری امام زمان (عج) تاکنون علیه ستم صورت گرفته است یک یا چند عالم شیعه، رهبری این قیام‌ها را بر عهده داشته و یا در آن نقش آفرین بوده و تا پای جان ایستاده‌اند.

سردار عبدالرضا دشتی اظهار کرد: جایگاه علمای دین در ایران باعث ایجاد ارتباط و وحدتی مثال‌زدنی و ناگسستنی بین آن‌ها و ملت شده است اما امروز فضای رسانه‌های غربی در راستای تخریب روحانیت به کار گرفته شده و در این زمینه به شدت مشغول انجام فعالیت هستند.

وی افزود: حمله اخیر به سه نفر از روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی و به شهادت رساندن دو نفر از این عزیزان و زخمی شدن نفر سوم، نشان از فعال بودن و تأثیرگذار بودن روحانیت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع ) تاکید کرد: روحانیت تاکنون همواره در امور جهادی پیش قدم بوده است که لازم است این موضوع و نقش روحانیت در مناسبت‌های گوناگون مانند ۱۴ و ۱۵ خرداد بیش از گذشته برای مردم و به ویژه جوانان برجسته و تبیین شود.

وی افزود: شهدای روحانی استان بوشهر ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی این استان هستند که لازم است به بعضی از این شهدا مانند شهید ابوتراب عاشوری، شهید ابراهیمی و شهید صادق گنجی در مراسم‌هایی که جنبه بین المللی دارند بیش از گذشته پرداخته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر