شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اظهارات قابل تامل فرمانده سپاه دشتی:
فکرشهر: غضنفری تاکید کرد: امیدوارم همه مسئولان همچون گذشته این همکاری را با ما داشته باشند تا نسبت به سالم‌سازی بیشتر محیط اجتماعی شهرستان اقدام و نگذاریم جوانان ما فریب شبکه‌های ماهواره‌ای که ...
کد خبر: ۱۱۲۲۶
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: تحویل خودجوش و داوطلبانه دستگاه گیرنده ماهواره در دشتی رو به افزایش است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی غضنفری ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه تحویل خودجوش و داوطلبانه ماهواره توسط مردم به حوزه الغدیر سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: این نمایشگاه به درخواست کسانی برپا شد که به طور داوطلبانه و خودجوش گیرنده ماهواره را تحویل داده و از آسیب‌های ماهواره اطلاع یافته‌ و خواستار فرهنگ‌سازی دراین زمینه شدند.

\n\n

غضنفری افزود: تحویل خودجوش و داوطلبانه دستگاه گیرنده ماهواره در دشتی رو به افزایش است و حوزه‌های مقاومت سپاه امام رضا(ع) دشتی نیز آماده دریافت آنهاست.

\n\n

وی ادامه داد: حوزه‌های مقاومت در ازای دریافت دستگاه گیرنده ماهواره، دستگاه گیرنده دیجیتال به مردم تحویل می‌دهند که بعضا خیلی از خانواده‌ها حتی تمایلی به دریافت آنها نیز ندارند.

\n\n

 غضنفری تاکید کرد: امیدوارم همه مسئولان همچون گذشته این همکاری را با ما داشته باشند تا نسبت به سالم‌سازی بیشتر محیط اجتماعی شهرستان اقدام و نگذاریم جوانان ما فریب شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط دشمن از بیرون مرزها در حال ساماندهی آن است را بخورند.

\n\n

به نوشته فارس، وی اضافه کرد: دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای برنامه‌ریزی‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش‌ است تا سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم را تغییر دهد و افکار نسل جوان ما را از مبانی دینی و اسلامی خالی کند که باید در این زمینه تلاش شود و امروز وظیفه نهادهای فرهنگی در مقابل فرهنگ غرب باید در اولویت باشد.

\n\n

غضنفری نقش بسیج و سپاه و حلقه‌های صالحین در آگاه‌سازی جوانان و راه‌اندازی نشست‌های بصیرتی و آگاهی‌بخشی در مبارزه با فرهنگ شوم دشمن را مهم برشمرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر