سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۹۱
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: منهول‌های فاضلاب استان بوشهر علیه حشرات موذی سم‌پاشی شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، روح الله دوانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات شبکه‌های فاضلاب رشد حشرات موذی است که در راستای مقابله با آن اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در این راستا سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب برای حذف این حشرات موذی یکی از طرح‌ها است که تأثیر به‌سزایی در ارتقا بهداشت عمومی جامعه دارد.

معاون بهره برداری توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در اجرا این عملیات تمام جوانب و نکات ایمنی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی از سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب بر ضد حشرات موذی در شهرهای مختلف خبر داد و اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از تکثیر سوسک و حشرات موذی عملیات سمپاشی منهول‌های فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شد.

دوانی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۹۵۰ منهول فاضلاب سم‌پاشی شده است گفت: همچنین در همین راستا در یک سال گذشته شستشوی ۱۳۹ کیلومتر شبکه فاضلاب و لایروبی ۸۹۴ منهول فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر