شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه منکر وجود قاچاق مواد مخدر در استان نیستیم، گفت: اراده قوی برای مقابله با زمین‌خواری توسط نیروی انتظامی و مراجع قضایی استان وجود دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده، وضعیت امنیتی، انتظامی، اجتماعی و ترافیکی استان بوشهر را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: سال گذشته شاهد 8 درصد کاهش جرائم خشن دراستان بوشهر بودیم و آنچه که اتفاق افتاده بود 104 درصد کشفیات جرائم بود.
کد خبر: ۱۱۳۰۴
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه منکر وجود قاچاق مواد مخدر در استان نیستیم، گفت: اراده قوی برای مقابله با زمین‌خواری توسط نیروی انتظامی و مراجع قضایی استان وجود دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده، وضعیت امنیتی، انتظامی، اجتماعی و ترافیکی استان بوشهر را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: سال گذشته شاهد 8 درصد کاهش جرائم خشن دراستان بوشهر بودیم و آنچه که اتفاق افتاده بود 104 درصد کشفیات جرائم بود.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر به موضوع سرقت‌ها اشاره کرد و گفت: در مقایسه با سال 92 یک درصد کاهش وقوع سرقت در استان بوشهر داشتیم و کشفیات نیز 93 درصد بود که این آمار خوب و قابل قبولی است.

\n\n

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتی در حوزه جرائم خشن و هم سرقت‌ها شاهد کاهش وقوع بودیم و بیش از 94 درصد جرائم و سرقت‌ها کشف شد که همکاران ما در سطح شهرستان دشتی تلاش بی‌سابقه‌ای داشتند.

\n\n

عباس‌زاده به سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه دشتی همکاران ما موفق شدند در مرداد ماه سال گذشته در یک عملیات منسجم، برنامه‌ریزی شده و هماهنگ سارقان را مورد حمله قرار دادند و موفق شدند تمام سارقان مسلح را شناسایی و در عملیاتی که مسلحانه بود دستگیر و تعداد سلاح و مهماتی که داشتند کشف کنند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در موضوعات انتظامی و ترافیکی درسال 94 برنامه‌ریزی خوبی برای کل استان بوشهر از جمله شهرستان دشتی داریم که امیدواریم با تلاش، کوشش و پیگیری مجدانه تمام همکاران و همراهی مردم خوب و حمایت مسئولان شهرستان بتوانیم به گونه‌ای نظم و امنیت را در شهرستان دشتی برقرار کنیم که بالاترین رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در موضوع تصادفات در حوزه درون شهری و برون شهری تا این لحظه شاهد کاهش تصادفات فوتی هستیم و تلاش ما این است که این روند ادامه داشته باشد و در طول سه سال گذشته هر سال شاهد کاهش تصادفات فوتی و متوفیان در سطح استان بوشهر هستیم و امیدواریم در سال جاری هم به همین نحو با همکاری مردم باز هم شاهد کاهش تصادفات، تخلفات، متوفیان و مجروحان جاده‌ای باشیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی در پاسخ به اینکه پلیس در مبارزه با زمین‌خواری‌هایی که در سطح استان بوشهر مطرح هست چه برنامه‌هایی دارد، بیان داشت: ما با هماهنگی مراجع قضایی آن چیزی که آنها در دستور کار قرار دارد همکاری و همراهی می‌کنیم و اراده قوی برای مقابله با زمین خواری توسط نیروی انتظامی و مراجع قضایی استان وجود دارد.

\n\n

عباس‌زاده در پاسخ به اینکه جهت مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز امسال در استان بوشهر چه برنامه‌ای دارید گفت: مبارزه با قاچاق یکی از ماموریت‌های ذاتی نیروی انتظامی است مانند مبارزه با مواد مخدر، ما یکی از استان‌های ساحلی کشور هستیم که از قدیم الایام قاچاق در آن وجود داشته و الان هم وجود دارد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که با افرادی که قاچاق را در سطح کلان وارد، جابجا و از استان بوشهر خارج می‌کنند مقابله کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر