سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۱۰
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مهمترین اولویت دولت است که در این راستا برنامه‌های متعددی در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در دیدار با خانواده شهید سید محمد تقی بحرانی اظهار داشت: اقتدار و عزت ایران و امنیت پایدار در جامعه اسلامی به سبب فداکاری و جانفشانی شهدا گرانقدر است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی با همراهی مردم برنامه‌های مهمی در حل مشکلات مردم به ویژه در عرصه اقتصادی طراحی کرده که در آینده این مشکلات برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از خانواده معظم شهدا بر بازگو کردن مقاومت، ایستادگی و توجه به جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهدا باید برای نسل جوان بازگو شود تا آنان با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان آشنا شوند.

محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، شهیدان را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: تداوم راه و آرمان‌های شهدا و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم مردم در این برهه از زمان است.

وی دیدار با خانواده شهدا و یادآوری رشادت‌های رزمندگان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: انتقال فداکاری‌ها و فرهنگ جهادی و انقلابی شهدا به نسل کنونی که مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار دارند یک ضرورت است چراکه ترویج فرهنگ شهدا جامعه را از ترفند دشمنان مصون نگه می‌دارد.

استاندار بوشهر جایگاه شهدا را در جامعه و ایزد منان را بسیار بالا و ارزشمند دانست و تصریح کرد: تکریم و احترام خانواده شهدا مورد توجه آحاد جامعه قرار دارد چراکه این عزیزان افتخار و عزت برای ایران اسلامی خلق و جامعه را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه کردند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل کنونی برای ناکام کردن اهداف معاندان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است گفت: در این عرصه خانواده معظم شهدا نقش مهم و بارز دارند.

استاندار بوشهر از توانمندی روز افزون ایران اسلامی خبر داد و بیان کرد: عظمت و توانمندی ایران اسلامی به جایی رسیده که هیچ قدرتی توان تهدید و مقابله با ایران ندارد و امروز قدرت منطقه ایران اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر