چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۴۹
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: برای چهار هزار و ۱۵۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر برازجان و ۹ شهر شهرستان دشتستان زمین اختصاص داده شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بنافی در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های نهضت ملی مسکن در برازجان و طرح مسکن ملی ولایت، افزود: برای طرح های نهضت ملی مسکن، فرایند تخصیص آب و برق و گاز و پروانه های ساختمانی تسهیل شده  و دستگاه های اجرایی موظف شدند تمام امکانات خودرا پای کار بیاورند تا شاهد تسریع در ساخت مسکن در شهرستان باشیم.
وی بیان کرد: یکی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، طرح مسکن ولایت  است که که یکی از بهترین پروژه ها در استان بوشهر در شهر برازجان است که در فصل سوم امسال به بهره برداری می رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همدلی و همراهی مدیران شهرستان دشتستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بسیار خوب است و در حال حاضر بالغ بر ۵۲ هزار نفر از هم استانی های ما در طرح جهش مسکن ملی ثبت نام کرده اند که قریب به ۲۴ هزار نفر حائز شرایط شده اند و  هفت هزار نفر افتتاح حساب کرده اند و بیش از ۳۵۰۰ نفر واریز وجه انجام داده اند.
دستغیبی بیان کرد: در استان بوشهر حدود ۴۲ هزار واحد مسکونی زمین قطعی جهت ساخت داریم و از هم استانی ها درخواست داریم که هر چه سریعتر مدارک خود را  تکمیل و کامل کنند.
سید اصغر صالحی، معاون شهری  اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر  نیز در این بازدید گفت: ما در کلیه شهرهای دشتستان به غیراز برازجان تسهیلات بهسازی ویژه  ۲۰۰ میلیون تومانی را با کارمزد ۵ درصد ارائه می دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر