سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا چهارشنبه آینده با وزش ملایم بادهای جنوبی، شرجی و رطوبت در این استان روند افزایشی پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس آرام خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت به سبب وزش باد ملایم جنوبی بر رطوبت و شرجی هوا افزوده خواهد شد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۳ درجه بیشترین میزان دما و بوشهر با ۳۵ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی اظهار کرد: این کاهش دما در حالی در استان بوشهر رقم خورد که در ۲ روز متوالی دما در برازجان و دیر به ۵۰ درجه سانتیگراد نیز افزایش پیدا کرده بود.

مساعدی یادآور شد: دمای هوا در این استان از اواخر هفته جاری به طور مجدد روند افزایشی پیدا می‌کند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت در برخی نقاط شمالی استان با احتمال گردوغبار و در برخی نقاط با مه رقیق  پیش‌ بینی می‌ شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول: ۰۰:۳۲، مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۶، مد دوم ساعت ۲۱:۱۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر