چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۱۲
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابرآسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲ نفر از فرهنگیان این استان موفق به کسب رتبه‌های برتر هشتمین جشنواره کشوری الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی شدند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از زینب غلامپور افزود: هشتمین جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکرو سبک زندگی با موضوع های درس‌های "سراب" و سبک‌های ارتباطی ما با دیگران چگونه است؟" در پایه هفتم و درس‌های "خط کشی" و مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟" در پایه هشتم برگزار شده است.

وی اظهار کرد: این جشنواره ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی (معاونان پرورشی و مربیان تربیتی، مشاوران و در چهار مرحله مدرسه، شهرستان - منطقه) برگزار شده است.

غلامپور ادامه داد: ۵۵ اثر از فرهنگیان استان بوشهر به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره کشوری الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی ارسال شده بود که پس از داوری، هشت اثر برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: با اعلام نظر تیم داوری مرحله کشوری، مهناز بازیاری از شهرستان بوشهر موفق به کسب رتبه دوم مشترک در موضوع "سبک‌های ارتباطی ما با دیگران چگونه است؟" در پایه هفتم و "شریفه احمدی" از منطقه کاکی موفق به کسب رتبه سوم مشترک در موضوع "خط کشی" در پایه هشتم شده‌اند.

غلامپور گفت: دبیرخانه کشوری این جشنواره در اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابرآسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان بوشهر مستقر بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر