دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: با احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل منطقه ویژه ی انرژی پارس، سه انتصاب جدید در منطقه صورت گرفت...
کد خبر: ۱۱۶۸۲
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: با احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل منطقه ویژه ی انرژی پارس، سه انتصاب جدید در منطقه صورت گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، با امضای مهندس مهدی یوسفی، رییس روابط عمومی، رییس بازرسی و مدیر تشریفات، بازدیدها و امور بین‌المل سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شدند. 

\n\n

بر اساس این احکام، ایوب بنوی به عنوان رییس روابط عمومی معرفی شده است.

\n\n

\n\n

در حکم انتصاب بنوی آمده است:

\n\n

جناب آقای ایوب بنوی

\n\n

با سلام

\n\n

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می‌نمایم.

\n\n

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها خصوصاً سرمایه‌های انسانی، تکیه بر اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تعیین شده سازمان که خود تابعی از اصول و سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تلاش نمایید. ضرورت دارد موضوعاتی چون سامان‌دهی وضعیت اطلاع‌رسانی با استفاده از ابزارهای روزآمد، رابطه خوب و تنگاتنگ با ذینفعان درون و برون سازمانی، توجه به امور فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری جناب عالی است که انتظار دارد به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جناب عالی را خواستارم و از زحمات جناب آقای اسدپور در دوران سرپرستی روابط عمومی سپاسگزارم.

\n\n

همچنین بر اساس این احکام، سعید اسدپور که پیش از این سرپرستی روابط عمومی را بر عهده داشت، به عنوان مدیر تشریفات، بازدیدها و امور بین‌الملل سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد و حکم علیرضا کامیاب نیز به عنوان رییس بازرسی سازمان منطقه نصوب گردید.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر