چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: یک دوره کلاس دانش افزایی داوران فوتبال در بندرگناوه زیر نظر مدرس فیفا و کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴ روز جمعه در تالار بهزاد برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این کلاس مسعود مرادی ناظر ای اف سی و فیفا و محمد فنایی پیشکسوت و کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴  دانش و اطلاعات به روز دنیا را  برای شرکت کنندگان تشریح کردند و داوران با آخرین تغییرات داوری آشنا شدند.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: کلاس دانش افزایی به همت کمیته داوران هیات و باحضور ۷۵ نفر  به میزبانی این شهرستان به مدت یک روز برگزار شد.

مهراب دشتی مکان افزود: در این دوره آموزشی، داوران با آخرین تغییرات قوانین داوری آشنا می شوند.

وی اظهارکرد: برای همه شرکت کنندگان در این دوره گواهی صادر می‌شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: بیش از ۵۵ داور در این شهرستان فعال و مجوزدار هستند  که از این مجموع هشت داور زن است و در سطوح لیگ برتر، فوتسال و لیگ برتر قضاوت می کنند.

وی افزود: بزودی کلاس داوری درجه ۳ و دانش افزایی فوتسال برای مربیان رسمی و محلات و فوتبال ساحلی با هماهنگی به عمل آمده با کمیته آموزش هیات فوتبال استان بوشهر برگزار خواهد شد.

دشتی مکان یادآورشد: در ماه قبل نیز یک دوره کلاس دانش افزایی فوتبال زیرنظر مرتضی محصص مدرس رسمی فیفا (FIFA) و فریدون معینی مدرس کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) با حضور ۱۱۰ نفر از مربیان پیشکسوت و جوان سراسر استان بوشهر به میزبانی این شهرستان به مدت یک روز برگزار  شد.

در پایان این آیین از داوران پیشکسوت شهرستان گناوه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر