چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۲۴۸
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: امسال ٩٢ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی ها در قالب اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: عمده این اعتبارات به پروژه های نیمه تمام و بخشی نیز به مطالبات پیمانکاران اختصاص دارد.

فرماندار دیر با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان بسیار است و اعتبارات زیادی می طلبد افزود: نزدیک به ٨٠ درصد اعتبارات تملک دارایی به صورت متمرکز است که مدیران دستگاه ها می توانند با برنامه و پیگیری اعتبارات مورد نیاز را از مرکز کشور از طریق وزارتخانه های متبوع جذب کنند.

وی توزیع اعتبارات شهرستان را بر حسب ضرورت و اولویت خواند و اضافه کرد: رویکرد ما در دولت تحقق رشد اقتصادی است.

مقام عالی دولت در شهرستان  افزود: طرح بزرگ پرورش میگو در محدوده بردخون در صورت تحقق می تواند اشتغال‌زایی بالا و ارزآوری خوبی برای کشور به دنبال داشته باشد.

فرماندار دیر با اشاره به اینکه شهرستان دیر دروازه ارتباط با کشور قطر است اضافه کرد: احداث سالن اجتماعات در شهر دیر برای میزبانی مراسم و برگزاری همایش ها نیاز است.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مساله در توزیع اعتبارات، توجه به زیرساخت ها است که در برنامه ریزی ها بایست دیده شود.

حجت الاسلام موسی احمدی، نظارت بر اجرای پروژه ها را نکته مهم دانست که جزو رسالت مجلس و نمایندگان است.

وی بیان کرد: به مدیران استانی گفته ایم در توزیع اعبتارات گرفته شده از مرکز کشور به شهرستان های جنوبی استان نیز توجه و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، نگاه یکسان به همه شهرستان ها داشته باشند.

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیران اگر با حساسیت و بموقع در وزارتخانه ها حضور یابند می توانند اعتبارات ملی مورد نیاز را جذب کنند و امیدواریم اعتبارات به موقع، به جا و با نظارت هزینه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر