سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۷۷۰
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: حسین کارگر گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر بیش از ۴۰ عنوان برنامه در سرتاسر استان بوشهر برگزار می‌شود که بازسازی واقعه غدیر و کاروان شادی غدیر از جمله آن‌ها است.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: به‌مناسبت عید بزرگ غدیر برنامه‌های گوناگونی این روز‌ها و شب‌ها در استان بوشهر برگزار شده و می‌شود.

حسین کارگر افزود: در مجموع ۴۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود؛ کاروان شادی غدیر با اجرای سرود دانش‌آموزان به‌صورت خودرویی، جشن کودکانه غدیر و اهدای ۷ هزار جلد کتاب کودک و اطعام غدیر که مورد استقبال گسترده نیکوکاران و مردم در شهر‌ها و روستا‌ها قرار گرفته از شاخص‌ترین برنامه‌های این عید است.

او اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری جشن و سرور در مساجد و برخی از مکان‌های روباز، پیاده‌روی با کاروان غدیر در برخی از شهرها، نان صلواتی با پرداخت مبلغ آن از سوی نیکوکاران، ویزیت رایگان برخی از پزشکان از دیگر برنامه‌های عید بزرگ غدیر در استان بوشهر است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: واقعه غدیر با همکاری سپاه بازسازی می‌شود و همچنین کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، مؤسسه‌های قرآنی و دستگاه‌های دولتی هم برنامه‌های گوناگونی برای این روز‌ها دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر