سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این استان در مجموع ۲۲ هزار کارگاه فعال را تحت پوشش دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس دیری شامگاه دوشنبه‌ در جشن عید غدیر استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین بزرگداشت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: استان بوشهر ۳۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که در ۲۲ هزار کارگاه اشتغال دارند و شماری نیز بیمه آزاد هستند.

وی بیان کرد: شمار بازنشستگان تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز اکنون ۳۵ هزار نفر است که با احتساب  خانواده‌‎ها شمار آنها به ۷۷ هزار نفر می‎‌رسد که پرداختی ماهانه آنها ۱۶۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: امنیت امروز صنعت و تولید کشور مرهون تلاش بازنشستگان است که باید همواره قدردان آنان باشیم.

دیری ادامه داد: شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز  در استان بوشهر یک هزار و ۷۰۰ نفر است که ماهانه هشت میلیارد تومان به آنان پرداخت می‏‌شود و در ارتباط با سایر تعهدات کوتاه مدت نیز ماهانه پنج میلیارد تومان پرداخت می‏‌شود.

وی یادآور شد: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۷۸ هزار نفری استان حدود ۷۵ درصد جمعیت استان در پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

دیری اضافه کرد: از لحاظ عملکردی نیز استان بوشهر عملکردی خیره کننده در بین استان‏‌های کشور دارد به نحوی که در آخرین ارزیابی صورت گرفته در نیمه دوم سال گذشته رتبه‌‏های نخست و دوم کشور را کسب کرده است.

وی یادآور شد:  این ارزیابی در ۳۹ شاخص صورت گرفته است که از شاخص‌‎ترین آنها می‌توان به تکریم ارباب رجوع، تسهیل در خدمت رسانی به جامعه هدف و ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه ‌شده‌ها است.

سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر در بخش تامین اجتماعی ۱۵ شعبه اصلی، ۱۵ شعبه اقماری و هفت کارگزاری داشته و در بخش درمان نیز سه بیمارستان و هفت درمانگاه دارد.

در این آئین سید علی بکاء به عنوان بازنشسته برتر استانی و کشوری و احمد عبیدی، غلامرضا دلاویزیان، عباس خواجه و علی اصغر صدیق به عنوان پنج بازنشسته برتر استانی تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر