چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان بخش ارم با حضور مسئولین شهرستان و بخش برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، جلسه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش ارم با حضور صیادی بخشدار، آزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، حیدری شهردار تنگ ارم، دهیاران روستاهای این بخش و نیز جمعی از پیشکسوتان و اهالی ورزش در محل سالن اجتماعات بخشداری ارم برگزارشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان بخش ارم با حضور مسئولین شهرستان و بخش برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جلسه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش ارم با حضور صیادی بخشدار، آزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، حیدری شهردار تنگ ارم، دهیاران روستاهای این بخش و نیز جمعی از پیشکسوتان و اهالی ورزش در محل سالن اجتماعات بخشداری ارم برگزارشد.

\n\n

نادر آزاده، ضمن عرض تشکر از حضور اهالی ورزش و مسئولین در این جلسه گفت: بخش ارم دارای پتانسیل و استعدادهای درخشان ورزشی و فرهنگی، همچنین فرصت ها و ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه گردشگری است.

\n\n

وی ادامه داد: علی رغم این مسائل متأسفانه بخش ارم تاکنون آنچنان که شایسته و مورد انتظار بوده است نتوانسته در زمینه ورزشی رشد و پیشرفتی داشته باشد.

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان اضافه کرد: خلا های زیادی در زمینه سخت افزاری، امکانات و تجهیزات در این منطقه وجود دارد که برای برون رفت از این وضعیت و نیز برطرف نمودن مسائل و مشکلات موجود و بارور شدن این استعدادها و ظرفیت ها همه اهالی ورزش در کنار مسئولان باید احساس مسئولیت نمایند.

\n\n

آزاده افزود: مسئولان بخش و شهرستان باید با دغدغه و حساسیت و با حضور فعال و تلاش های خود زمینه ساز ایجاد بستر و شرایط برای فعالیت های ورزشی همه جانبه و فراگیر مردم و به خصوص جوانان و بانوان در این منطقه را فراهم آورند .

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر وامید و همچنین پیگیری ها و برنامه ریزی های استاندار بوشهر درخصوص احداث زمین های ورزشی در شهرها وروستاهای استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نگاه و توجه ویژه ای به بخش ارم خواهد داشت تا شاید بتوانیم خلأهایی که در سالیان اخیر در حوزه ورزشی این بخش بوجود آمده است را برطرف نمائیم.

\n\n

آزاده از تکمیل چند پروژه ی عمرانی ورزشی در بخش ارم خبر داد و گفت: پروژه ی زمین چمن مصنوعی در مقیاس چمن بزرگ ورزشگاه شهید شهریاری تنگ ارم با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

\n\n

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان از ورزش های بومی و محلی و همچنین توسعه و نهادینه کردن ورزش همگانی حمایت می کند و بخش ارم نیز پتانسیل های برجسته ای در حوزه ورزش های بومی محلی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

\n\n

در ادامه صیادی، بخشدار ارم ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه و عرض تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه گفت: ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بخش ارم همه باید در امر ورزش کمر همت ببندند و در این زمینه محرکی برای پیشرفت ورزش بخش ارم باشند.

\n\n

بخشدار ارم افزود: قطعا یکی از عوامل موثر در زمینه رشد و توسعه هر جامعه ای جوانان آن مجموعه می باشد و لذا نقش ورزش در تقویت روح و روان و سلامتی فردی و اجتماعی آن جامعه خیلی مهم و حیاتی می باشد و توجه و هزینه کردن در ورزش در واقع یک سرمایه گذاری ارزنده می باشد .

\n\n

وی ادامه داد: با تلاش و کوشش همه اهالی و بخصوص مسئولان ورزش شهرستان و بخش باید به گونه ای بستر سازی نمائیم که بتوانیم با توجه به ظرفیت ها، فرصت ها، استعدادها و بخصوص استفاده از نقطه مثبت مناطق سیاحتی و گردشگری منطقه در زمینه میزبانی مسابقات شهرستانی، استانی و حتی برخی رشته های خاص کشوری از جمله بازی های بومی و محلی و ورزشهای همگانی تلاش نمائیم.

\n\n

صیادی افزود: پست و مقام امری گذرا است و مسئولان در هر پستی در بخش ارم باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند و از کبر، غرور و خودخواهی به صورت جدی بپرهیزند و در امورات از اهالی فن و پیشکسوتان و اقشار مختلف جامعه هدف مشورت بگیرند و از تجارب همدیگر بهترین بهره و استفاده را ببرند.

\n\n

وی همچنین از زحمات آقای اسماعیل پاکدامن مسئول پیشین نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش ارم تشکر کرد و بیان نمود: شما باید با استفاده از تجاربی که در این راه بدست آورده اید همراه و همفکر ورزش بخش ارم باشید و برای آقای صالحی نیز توفیق روزافزون و موفقیت در امورات را از خداوند سبحان خواستار شد.

\n\n

در پایان نیز از سوی اداره ورزش و جوانان دشتستان با تقدیم لوح و هدیه از زحمات و تلاش های اسماعیل پاکدامن تقدیر گردید و با اهدا حکم مسئولیت، محمد سالم صالحی از فرهنگیان بومی بخش ارم بعنوان مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش ارم معرفی گردید.

\n\n

\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر