سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نایب رئیس انجمن سافت‌بال ایران گفت: بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال را بانوان بوشهری تشکیل می‌دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیده مهسا حسینی در نشست با مسئولان استان بوشهر با اشاره به اینکه بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال کشور بانوان بوشهری تشکیل داده‌اند تصریح کرد: بانوان بوشهری دراین رشته ورزشی دارای خلاقیت‌های بالایی هستند بگونه‌ای که ورزشکاران تیم ملی سافت‌بال کشور بوشهری‌ها تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۸۷
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: نایب رئیس انجمن سافت‌بال ایران گفت: بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال را بانوان بوشهری تشکیل می‌دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیده مهسا حسینی در نشست با مسئولان استان بوشهر با اشاره به اینکه بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال کشور بانوان بوشهری تشکیل داده‌اند تصریح کرد: بانوان بوشهری دراین رشته ورزشی دارای خلاقیت‌های بالایی هستند بگونه‌ای که ورزشکاران تیم ملی سافت‌بال کشور بوشهری‌ها تشکیل داده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه سافت‌بال است تصریح کرد: با توجه به این قابلیت‌ها امسال مسابقات بین‌المللی سافت‌بال جهان اسلام در دهه فجر در بوشهر برگزار می‌شود.
\n 
\nوی با تاکید بر حمایت تیم سافت‌بال بوشهر از سوی شرکت‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر گفت: برای تقویت بنیه مالی تیم سافت‌بال استان بوشهر نیاز به حمایت است که باید در این راستا مورد حمایت شرکت‌های اقتصادی و تولیدی قرار بگیرند.
\n 
\nنایب رئیس انجمن سافت‌بال کشور با بیان اینکه استان بوشهر مهد ورزش سافت‌بال در کشور است، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه ورزش سافت‌بال این استان به عنوان پایگاه سافت‌بال در منطقه غرب آسیا تبدیل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر