پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۸۹۷
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، ابوالحسن رزمی‌نیا را به عنوان رئیس پارک‌ علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی ابوالحسن رزمی‌نیا را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های حسن حبیبی رئیس سابق پارک علم و فناوری خلیج فارس در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

رزمی‌نیا (زاده بوشهر _۱۳۶۰) دارای دکترای مهندسی برق، با مرتبه علمی دانشیار عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس است که بیش از ۵۰ مقاله بین‌المللی دارد و پیش از این رئیس دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده این دانشگاه، رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خلیج فارس، مدیر مرکز رشد و مشاور طرح جامع برق در پارس جنوبی بوده است.

نظرات بینندگان
محسن
|
-
|
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
سلام... متاسفانه شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی هیچ اهمیتی به پارک علم و فناوری خلیج فارس نمی دهند و به جای استفاده از امکانات استان بوشهر از دانشگاههای شیراز و تهران کمک می گیرند.... مسئولین چیکار می کنند ؟؟؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر