چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با تهمیداتی که در زمینه مبارزه با زمین خواری اندیشیده شده است فضا برای فعالیت زمین خواران نا امن خواهد شد و از این جهت خیال مدیران اجرایی راحت باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از علی جمادی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد: دستگاه قضایی تاکنون برای جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری و دست درازی به بیت المال اقدامات قابل توجهی انجام داده است و سعی خواهیم کرد با شناسایی زمین خواران و برخورد قاطع از این پدیده جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۲۳
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با تهمیداتی که در زمینه مبارزه با زمین خواری اندیشیده شده است فضا برای فعالیت زمین خواران نا امن خواهد شد و از این جهت خیال مدیران اجرایی راحت باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از علی جمادی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد: دستگاه قضایی تاکنون برای جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری و دست درازی به بیت المال اقدامات قابل توجهی انجام داده است و سعی خواهیم کرد با شناسایی زمین خواران و برخورد قاطع از این پدیده جلوگیری کنیم.

\n\n

وی یادآورشد: مبارزه با این پدیده که تقاضای بحق شماست سبب افزایش اعتماد عمومی جامعه به دستگاه ها خواهد شد.

\n\n

رییس کل دادگستری استان بوشهر اظهارداشت:با مجموع اقداماتی که از سوی دستگاه قضا در این زمینه پیش بینی شده است علاوه بر بازگرداندن اموال بیت المال ،فضا را نیز برای زمین خواران نا امن خواهیم کرد.

\n\n

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز گفت:همکاری قوه قضاییه و وزارت نفت می تواند نقش بسزایی در حل و فصل بسیاری از پرونده های قضایی و بازگرداندن اموال بیت المال به دولت داشته باشد که این امر نیازمند تعامل بیشتر این دو دستگاه با یکدیگر است.

\n\n

مهدی یوسفی دستگاه قضا را بازوی توانمند نظام مقدس جمهوی اسلامی در دفاع از حقوق بیت المال دانست و افزود: جلوگیری از پدیده زمین خواری و مقابله با متعدیان به حقوق بیت المال نیازمند تدبیر و برخورد قاطعانه با متخلفان است و دسترسی به این هدف با حضور کارشناسان رسمی متخصص و متعهد در دستگاه قضا کاملا دست یافتنی و امکان پذیر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر