چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۶۲۵
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی و گسترش عفاف در تنگستان تدوین شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست عفاف و حجاب شهرستان تنگستان اظهار داشت: کارشناسان هر دستگاه در تنگستان با ادارات کل مطبوع خود در راستای برنامه‌های عفاف و حجاب کمک گرفته و از کم و کیف برنامه‌ها جویا و اقدام لازم به عمل آورند.

وی بیان کرد: هر گونه کم کار و سهل انگاری در عدم تدوین دستورالعمل ده گانه عفاف و حجاب و نه گانه حقوق شهروندی قابل پذیرش نیست و هیچ توجیهی ندارد و قطعاً در ارزیابی سالانه منظور و به استان اعلام می‌شود.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: با توجه به تاکید دولت مردمی و استاندار استان جلسات قرار گاه عفاف و حجاب باید صورت منظم برگذار و تمامی مصوبات آن برای دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی تنگستان هرچه سریع‌تر نسبت به تدوین دستورالعمل ده گانه عفاف و حجاب و نه گانه حقوق شهروندی اقدام و طرح صیانت از حقوق شهروندی در راستای گسترش مشروع عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع اقدام و به فرمانداری ارسال کنند.

لطفی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به تکمیل فرم فعالیت‌های بدون سازمانی که شامل دو محور شورای عالی فرهنگی است با تشریح اقدامات و برنامه‌های حوزه کاری خود مستند سازی و به فرمانداری ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر