چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم از استاندار بوشهر خواست نسبت به ابقای فرماندار این شهرستان اهتمام ورزد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه جم با بزرگداشت 15 خرداد، اظهار داشت: قیام 15 خرداد جنبش ماندگار و اثربخش و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و این قیام در واقع سرآغاز تحولات و دگرگونی شد که می‌توان آنرا یوم‌الله نامید.\n\n
کد خبر: ۱۲۰۵۸
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: امام جمعه جم از استاندار بوشهر خواست نسبت به ابقای فرماندار این شهرستان اهتمام ورزد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه جم با بزرگداشت 15 خرداد، اظهار داشت: قیام 15 خرداد جنبش ماندگار و اثربخش و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و این قیام در واقع سرآغاز تحولات و دگرگونی شد که می‌توان آنرا یوم‌الله نامید.

\n\n

خبرگزاری فارس: درخواست امام جمعه جم از استاندار در ابقای فرماندار این شهرستان

\n\n

وی افزود: این قیام اگر چه به ظاهر سرکوب شد و هزاران نفر جان خود را از دست دادند ولی طلیعه و سرآغاز انقلاب بود.

\n\n

امام جمعه جم به آغاز دهه بهداشت مساجد اشاره کرد و یادآور شد: تقدیر از بانیان مساجد در دستور کار شهرستان است و باید در بهداشت مساجد دقت بیشتری شود.

\n\n

گنجی در ادامه به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی اشاره کرد و ابراز داشت: آیت‌الله سعیدی توسط رژیم سفاک پهلوی به شهادت رسید و باید یاد و نام ایشان را زنده نگه داریم.

\n\n

وی به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی سپاه و ارتش و با درایت امام خمینی (ره) پیروزی‌های بزرگی حاصل شد.

\n\n

امام جمعه جم به بیانات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: اثبات اسلام ناب، اعتقاد به نیروی الهی، اعتقاد به نیروی مردمی، حمایت از محرومان، مخالفت با مستکبران عالم و اعتقاد به وحدت و همچنین تقویت استقلال ملی از فرازهای مهم بیانات رهبر انقلاب در حرم امام (ره) بود که باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

\n\n

گنجی به انتخاب صریح مجلس خبرگان در 14 خرداد 1368 اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ شخصی شجاع‌تر، مدیرتر، عالم‌تر و شایسته‌تر از حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای برای رهبری نیست و انتخاب هوشمندانه مجلس خبرگان سبب شد که کشور در مسیر مورد نظر امام (ره) به سمت موفقیت و سربلندی حرکت کند.

\n\n

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه مذاکرات به مرحله حساسی رسیده گفت: تیم مذاکره‌کننده به نمایندگی از یک ملت در مذاکرات حاضر شده و ما از اصل مذاکرات حمایت و باید به دنبال توافق خوب و مورد نظر نظام باشیم.

\n\n

گنجی خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم در داخل کشور فضای دوقطبی مخالف و موافق هسته‌ای به وجود بیاید که دشمنان سوء استفاده می‌کنند.

\n\n

وی بیان کرد: باید در مذاکرات خطوط قرمز نظام حفظ شود و مذاکرات نیز تنها در حد هسته‌ای باقی بماند و اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی‌دهیم.

\n\n

گنجی با بیان اینکه 20 درصد از مشکلات کشور ناشی از مسایل هسته‌ای و تحریم است اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید نگاه ما به داخل باشد تا به موفقیت برسیم.

\n\n

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن مطالبی در تغییر فرماندار جم گفت: از استاندار می‌خواهیم فرماندار کنونی را تعویض نکند، چرا که هم مردم و هم مسئولان و نخبگان از عملکرد وی راضی هستند و این شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر