جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: برای اجرای طرح های توسعه شهری، شهرداری عسلویه با مشکل زمین مواجه است که تعیین تکلیف اراضی فرودگاه قدیم عسلویه دراین راستا کارگشاست.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست با مسوولان عسلویه افزود: شهر عسلویه با محدودیت زمین برای طرح های عمران شهری روبه رو است.\n\nوی اظهار داشت: شهر عسلویه 376 هکتار مساحت دارد این در حالی است که مساحت فرودگاه قدیم عسلویه با 320 هکتار بلااستفاده در محدوده شهرهای عسلویه و نخل تقی است.
کد خبر: ۱۲۱۲۳
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: برای اجرای طرح های توسعه شهری، شهرداری عسلویه با مشکل زمین مواجه است که تعیین تکلیف اراضی فرودگاه قدیم عسلویه دراین راستا کارگشاست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست با مسوولان عسلویه افزود: شهر عسلویه با محدودیت زمین برای طرح های عمران شهری روبه رو است.

\n\n

وی اظهار داشت: شهر عسلویه 376 هکتار مساحت دارد این در حالی است که مساحت فرودگاه قدیم عسلویه با 320 هکتار بلااستفاده در محدوده شهرهای عسلویه و نخل تقی است.

\n\n

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآورشد: حساسیت این شهر به سبب اراضی محدود آن است که باید اراضی بلااستفاده مدیریت ویژه شود.

\n\n

وی افزود: باتوجه به نبود اراضی در محدوده عسلویه، شهرداری این شهر در اجرای طرح های عمران شهری و تفریحی دچار مشکل شده است. 

\n\n

باستی با اشاره به اینکه سند مالکیت 91 هکتار از اراضی فرودگاه قدیم عسلویه در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر است گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با نیروی هوایی انتظار می رود این اراضی تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و در اختیار شهرداری برای تعیین کاربری قرار گیرد.

\n\n

وی افزود: شهروندان عسلویه ضمن اینکه هم جوار پارس جنوبی هستند دچار معضلاتی در حوزه آلایندگی، گرد و غبار، نبود فضای عمومی و تفریحی هستند که باید برای افزایش رفاه شهروندان در عسلویه تلاش شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر