شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۹۹
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام اسلامی لازم و ضروری است و باید در این مسیر همه ظرفیت های رسانه ای و تلاش خود را به کار گیریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،روز پنجشنبه به نقل از اکبر پورات در نخستین نشست شورای فضای مجازی استان بوشهر با اشاره به اهمیت سواد رسانه برای بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی در زمان حاضر، بیان کرد: هدایت و هماهنگی در تولید محتوای مناسب و با کیفیت در مسیر جهاد تبیین از اولویت‌های فضای مجازی امروز به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: متولیان بخش فرهنگ در استان بوشهر باید برای هماهنگی در تولید و حمایت از توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی اقدام کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار بوشهر افزود: بالا بردن سطح امنیت فضای سایبری و دیجیتالی مساله بسیار مهمی است و فعالان فضای مجازی باید با دقت تمام در این راستا فعالیت کنند.

پورات توصیه کرد: بخش خصوصی قابلیت بسیار خوبی در این زمینه دارد و باید این ظرفیت برای استفاده بهتر و موثرتر از فضای مجازی به کار گرفته شود.

وی یادآور شد: اقتصاد دیجیتال در دنیای کنونی دارای اهمیت است و همچنین  امروز باید فرهنگ اقتصاد در فضای مجازی و دیجیتالی ترویج شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر