سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از چاپ نشریه ویژه بانوان در این استان حمایت قانونی می کنیم .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی اعلام کرد:بانوان با خودباوری و اعتماد به نفس درکنار تلاش بیشتر نقش پررنگ تر و موثرتری در بخش های مختلف جامعه داشته باشند.\n\nوی اظهارداشت: هرچه بانوان با بهره گیری از توانمندی های خود در حوزه های مختلف مشارکت بیشتری داشته باشند بی شک روند توسعه نیز تسهیل و تسریع می شود.\n\n
کد خبر: ۱۲۲۰۹
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از چاپ نشریه ویژه بانوان در این استان حمایت قانونی می کنیم .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی اعلام کرد:بانوان با خودباوری و اعتماد به نفس درکنار تلاش بیشتر نقش پررنگ تر و موثرتری در بخش های مختلف جامعه داشته باشند.

\n\n

وی اظهارداشت: هرچه بانوان با بهره گیری از توانمندی های خود در حوزه های مختلف مشارکت بیشتری داشته باشند بی شک روند توسعه نیز تسهیل و تسریع می شود.

\n\n

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری بوشهر با تاکید برحمایت بیشتر مدیران دستگاه ها از بانوان شاغل گفت: به مدیران تاکید شده است از توانمندی های بانوان شاغل در دستگاه های خود بیشتر استفاده کنند.

\n\n

حقیقی افزود:تشکل های بانوان با تعامل مستمر و تبادل تجربه با هم در پیشبرد اهداف خود موفق تر هستند و ما نیز از فعالیت این تشکل ها حمایت می کنیم.

\n\n

معاون استانداری بوشهرگفت: به فعالیت سازمان های مردم نهاد اعتقاد داریم و در طول شش ماه گذشته شمار قابل توجهی مجوز برای سمن ها در این استان صادر شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه بانوان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود تلاش بیشتری داشته باشند اضافه کرد: برای جوانان بوشهری کارهای خوبی در حال انجام است که این قشر با خودباوری برای تحقق برنامه های پیش بینی شده مشارکت موثری داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر