چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین غبارروبی و تنظیف 500 مسجد و حسینیه شهری و روستایی شهرستان دشتستان در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور اقشارمختلف مردم و مسوولان و هیات امنای مساجد برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این مراسم با حضور مردم و مسوولین و هیات امنای مساجد روز چهارشنبه به صورت نمادین در مسجد قدس شهر برازجان برگزار شد .\n\nرییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: مسجد، به عنوان پایگاه تبلیغ معارف اسلامی و اهل بیت (ع) از صدر اسلام تاکنون زمینه ساز رشد فضایل اخلاقی، دینی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بوده است.
کد خبر: ۱۲۳۸۷
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: آیین غبارروبی و تنظیف 500 مسجد و حسینیه شهری و روستایی شهرستان دشتستان در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور اقشارمختلف مردم و مسوولان و هیات امنای مساجد برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این مراسم با حضور مردم و مسوولین و هیات امنای مساجد روز چهارشنبه به صورت نمادین در مسجد قدس شهر برازجان برگزار شد .

\n\n

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: مسجد، به عنوان پایگاه تبلیغ معارف اسلامی و اهل بیت (ع) از صدر اسلام تاکنون زمینه ساز رشد فضایل اخلاقی، دینی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بوده است.

\n\n

حجت الاسلام حسین شیخی افزود: غبارروبی مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان یکی از سنت های نیکو و بسیار زیبای خداوند است که هر سال قبل از شروع ماه مبارک رمضان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

\n\n

وی با اشاره به فعالیت 500 مسجد و حسینیه در دشتستان تصریح کرد: مراسم غبارروبی در دیگر مساجد شهرستان در سطح شهرها و روستا ها نیز با حضور مردم برگزار شد.

\n\n

شیخی بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقرب الهی و کمک به همنوعان و نیازمندان است.

\n\n

رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد و حسینیه ها برنامه های فرهنگی و قرآنی برگزار خواهد شد.

\n\n

وی بیان داشت: مساجد وحسینیه های شهرستان آماده برگزاری مراسم ویژه قرآنی ، فرهنگی ومذهبی در ماه مبارک رمضان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر