دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید در توجه به عمران و آبادی روستاها امسال 71زمین چمن مصنوعی در روستاهای این استان احداث می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید حیدری روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این زمین های چمن در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت احداث می شود.\n\nوی اظهارکرد: برای احداث هر یک از زمین های چمن مصنوعی یک میلیلرد و900 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.\n\nحیدری یادآور شد: پارسال 59 زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت در استان بوشهر احداث شد.
کد خبر: ۱۲۴۷۲
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید در توجه به عمران و آبادی روستاها امسال 71زمین چمن مصنوعی در روستاهای این استان احداث می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید حیدری روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این زمین های چمن در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت احداث می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: برای احداث هر یک از زمین های چمن مصنوعی یک میلیلرد و900 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

\n\n

حیدری یادآور شد: پارسال 59 زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت در استان بوشهر احداث شد.

\n\n

وی اضافه کرد: همچنین امسال بنا به دستور استاندار بوشهر متناسب با جمعیت هر روستا پارک های محله ای در همه روستاهای استان بوشهر احداث می شود. 

\n\n

حیدری ادامه داد: دراین پارک ها فضای بازی و ورزشی برای کودکان و جوانان ساکن در روستاها در نظر گرفته می شود.

\n\n

وی با بیان این که هنوز تعداد و اعتبار طرح های هادی پیش بینی شده برای سال جاری مشخص نیست بیان کرد: طرح های هادی روستایی امسال نیز برای عمران و آبادی روستاها اجرا می شود. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر