چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار جدید بندر گناوه گفت: فضای شهری این بندر از جمله کوچه و خیابانها و بویژه فضای بازار شهر نیاز به توجه جدی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی گناوه افزود: درگذشته در بازار تجاری پاساژ هایی احداث شده که دربین آنها مردم به دشواری از کنار هم عبور می کنند وحقوق مردم درآنها لحاظ نشده است.\n\nوی گفت: این واقعیتی است که می طلبد همه با همکاری و همدلی در کنار هم قرار بگیریم وبرای اصلاح این میراث بجای مانده کمر همت ببندیم .
کد خبر: ۱۲۴۹۱
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: شهردار جدید بندر گناوه گفت: فضای شهری این بندر از جمله کوچه و خیابانها و بویژه فضای بازار شهر نیاز به توجه جدی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی گناوه افزود: درگذشته در بازار تجاری پاساژ هایی احداث شده که دربین آنها مردم به دشواری از کنار هم عبور می کنند وحقوق مردم درآنها لحاظ نشده است.

\n\n

وی گفت: این واقعیتی است که می طلبد همه با همکاری و همدلی در کنار هم قرار بگیریم وبرای اصلاح این میراث بجای مانده کمر همت ببندیم .

\n\n

طاهری بااشاره به اینکه من آمدم تا به مطالبات شما مردم رسیدگی کنم وشهرداری را از حالت کنونی که داشته خارج کنم، افزود: این کار پیامدهای بد وترکش های زیادی دارد و از شما انتظار دارم که درکنارم هرکدام یک شهردار باشید.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: ابهام زدایی از اولویت های کاری من درشهرداری است و چنان شفاف سازی خواهم کرد که از شهرداری یک اتاق شیشه ای خواهم ساخت.

\n\n

وی افزود: برای این کار نیاز است که شرایط درون شهرداری در دو بعد انسانی وتشکیلات ساختاری متحول شد.

\n\n

طاهری بااشاره به اینکه شهرداری جای سیاست وسیاست بازی نیست افزود: نباید نگران تفکرات سیاسی افراد باشیم .

\n\n

شهردار جدید گناوه بیان کرد: می پذیرم که شهرداری ضعف هایی فراوانی دارد اما باید نیمه پر لیوان راهم ببینیم ودر همین سازمان افراد کارآمد ودلسوزی هم هستند که هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

\n\n

وی به موضوع طرح های عمرانی شهر اشاره کرد و افزود: مزایده پل خور مرده شور برگزار شده واگر سلامت مناقصه تایید شود بزودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

\n\n

او گفت: تل چیتی اکنون به یک موضوع فرا استانی تبدیل شده که دراین باره دو موضوع مطرح است نخست اینکه عده ای هستند که ادعای مالکیت دارند وعده ای هم معتقدند که این زمین حق دولت و باید در خدمت شهرداری برای اجرای پروژه های زیباسازی شهرباشد.

\n\n

طاهری بااشاره به اینکه مالکیت خصوصی افراد بر بخش هایی از این زمین بزرگ باید محترم شمرده شود وحق افرادی که سند مالکیت دارند باتوجه به شرایط ادا شود، افزود: مالکین هم باید طبق مقررات سهم دولت را براساس قوانین تفکیک شهرداری متناسب باهرمنطقه بدهند.

\n\n

شهردار گناوه همچنین گفت: کار پیگیری احداث بوستان و پلاژ بانوان بتازگی شروع شده وامیدواریم تا آخر تابستان به نتیجه مطلوب برسیم .

\n\n

طاهری بیان کرد: ساماندهی و زیبا سازی بازار یک موضوع خاص است که تعامل بازاریان باشهرداری بصورت مشارکتی دراین زمینه ضروری است. 

\n\n

وی افزود: اگر بازار جمع وجور شود نیمی از مشکلات این نقطه شهر حل خواهد شد.

\n\n

دراین نشست که به میزبانی شهرداری برگزار شد چند تن از فعالان اجتماعی شهر گناوه به بیان مشکلات شهر پرداختند.

\n\n

ساماندهی بازار ودستفروشان ، تل چیتی ، استفاده بهینه از نیروهای کارآمد درشهرداری ، پیش گرفتن رویه هم دلی وهم اندیشی ،مبلمان نازیبای شهر، اجرای فاز کمپینگ شهرداری ، جمع آوری سگ های ولگرد، برخورد باتکدی گری ، استفاده از مشاوران قوی وپلاژ و بوستان بانوان از اهم مطالب مطرح شده بود.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر