چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر گفت: شبکه فیبر نوری در استان بوشهر اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، خسرو استوار ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی نحوه تعامل و همکاری شرکت اپراتور چهارم در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت خدمات دهی در سطح استان خواهد داشت.\n\nوی ادامه داد: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه دولت الکترونیک در استان بوشهر صورت گرفته است و مدیریت ارشد استان بوشهر نیز تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۷
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر گفت: شبکه فیبر نوری در استان بوشهر اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خسرو استوار ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی نحوه تعامل و همکاری شرکت اپراتور چهارم در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت خدمات دهی در سطح استان خواهد داشت.

\n\n

وی ادامه داد: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه دولت الکترونیک در استان بوشهر صورت گرفته است و مدیریت ارشد استان بوشهر نیز تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

\n\n

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسب برای تحقق دولت الکترونیک باید در استان بوشهر ایجاد شود، افزود: شبکه‌های ارتباطی به عنوان مهمترین زیرساخت در دولت الکترونیک محسوب می‌شوند.

\n\n

وی توسعه شبکه فیبرنوری برای تحقق دولت الکترونیک را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است و به عنوان یکی از اولویت‌های مهم ما در دست پیگیری است.

\n\n

استوار افزایش کیفیت خدمات‌دهی، کاهش هزینه‌ها، سرعت بخشیدن به امور، افزایش سلامت در بخش اداری را به عنوان مزایای مهم دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: شبکه فیبر نوری در استان بوشهر اجرا می‌شود.

\n\n

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری بوشهر خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله مخابرات استان بوشهر و شهرداری بوشهر در این زمینه شد و گفت: همکاری بین بخشی می‌تواند نقش مهمی در دستیابی به اهداف مورد نظر داشته باشد.

\n\n

مدیر طرح و برنامه شرکت ایرانیان نت نیز از اجرای پروژه اینترنت فیبر نوری در کشور طی سه مرحله توسط اپراتور چهارم خبر داد و افزود: هفت کلان‌شهر کشور شامل تهران، قم، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در مرحله نخست این طرح قرار دارند.

\n\n

کیوان رنجی با بیان اینکه طی هشت سال ۶.۸ میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری در سراسر کشور ایجاد می شود، ادامه داد: ۳۰۰ هزار شغل با فعالیت این اپراتور در سطح کشور ایجاد خواهد شد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر