چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۱۲۶۲۲۲
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی، چهار هزار و ۵۰۰ متر اراضی ملی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال آزاد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان گناوه در راستای مقابله جدی با جرایم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی ۲ مورد زمین خواری را در روستای مال قائد این شهرستان کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی گناوه مشخص شد، افرادی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز چهار هزار و ۵۰۰ متر از اراضی دولتی را بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به ساخت و ساز و در تصرف خود در آورده‌اند.

سردار سوسنی ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضائی، منجر به توقیف املاک مذکور و انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز شد.

وی گفت: ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر