چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۸۷
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: بعد از کنترل بیماری کرونا، فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار شهرستان دشتستان افزایش‌ یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مرادعلی فولادوند بعد از ظهر شنبه در نشست با مسئولان دشتستان با بیان اینکه برای ارتقای سلامت و آگاهی مردم، باید نگاه و فرهنگ جامعه به مقوله سلامت تغییر کند اظهار داشت: این تغییر قطعاً در یک‌زمان کوتاه اتفاق نمی‌افتد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: سلامت موضوعی مستمر است و فلسفه بلندمدت بسیج جامعه پزشکی باید با رویکرد آموزش باشد.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم در کنار ارائه خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی به مردم، در حوزه تغذیه، کنترل بیماری‌ها و همچنین بیماری‌های زمینه‌ای، امر آموزش را نیز پررنگ‌تر کرده و آن را نهادینه کنیم.

وی با ارائه گزارش خدمات بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در شهرستان دشتستان ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان با گروه‌های جهادگران سلامت همکاری بسیار خوبی داشته است و بعد از کنترل بیماری کرونا، فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار این شهرستان افزایش‌یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر