دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
مهندس یوسفی در دیدرا با فرماندار عسلویه:
تاکید کرد:\r\nرشد پنج برابری جذب کارجویان بومی عسلویه در سال گذشته/ برخورد قاطعانه با شرکت‌هایی که مقررات در زمینه اشتغال نیروهای بومی را رعایت نکنند
کد خبر: ۱۲۷۴۰
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه بر تشکیل کارگروه مشترک اشتغال تاکید کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس‏، مهدی یوسفی در دیدار با فرماندار عسلویه، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب عبدالله نادری به عنوان فرماندار شهرستان عسلویه ویژگی شاخص وی را شناخت مناسب از مدیریت جوامع محلی در مناطق نفت خیز از جمله خارگ، کنگان و جم عنوان کرد.

\n\n

مهندس یوسفی گفت: یکی از بزرگ ترین اتفاقاتی که در دهه اخیر از نظر اهمیت حیاتی و استراتژیک در کشور رخ داده، توسعه میدان مشترک پارس جنوبی بوده است که این عامل در کنار کسب رتبه نخست صادرات گمرک منطقه ویژه پارس اهمیت و حساسیت مدیریت در این منطقه را دو چندان کرده است.

\n\n

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه افزود: سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان متولی منطقه اختیارات ویژه  ای  مستقل از سرزمین اصلی دارد و فرمانداری نیز به عنوان نماینده دولت تمامی اختیارات در سطح استانداری را داراست، در نتیجه با همکاری این دو نهاد نیاز به ارجاع تصمیم گیری ها به خارج منطقه نخواهد بود.

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 12

\n\n

یوسفی همچنین گفت: نزدیک کردن نرخ بیکاری در هر منطقه ای  به صفر را امری رویایی است اما با توجه به ظرفیت های منطقه  میتوان تعداد بیکاران واقعی شهرستان  را به حداقل رساند.

\n\n

مهندس یوسفی افزود: کیفیت آب تامینی شهر نخل تقی را برابر با آب مورد استفاده توسط شرکت های نفتی منطقه است ولی با این حال در راستای اجابت خواست مردم  عزیز این شهر سازمان منطقه ویژه تامین آب از طریق  شبکه شهری تا 60 لیتر بر ثانیه را با هزینه سالانه هشتاد میلیارد ریال تقبل کرده است.

\n\n

مهدی یوسفی در پایان بر لزوم ایجاد کارگروه مشترک اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس و فرمانداری در جهت شناسایی بیکاران واقعی منطقه، جذب و بکارگیری این افراد در شرکت ها و  ایجاد آمار دقیق از تعداد بیکاران در فرمانداری عسلویه جهت گزارش به مقامات بالاتر، تاکید کرد.

\n\n

عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این دیدار مجموعه فرمانداری را حامی صنعت نفت در منطقه خواند و فضای آینده را فضایی توام با همکاری و هم افزایی خواند.

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 1

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 2

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 11

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 5

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 10

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 8

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 4

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 13

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 6

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 3

\n\n

دیدرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با فرماندار عسلویه 14

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر