چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آبپخش استان بوشهر گفت: نیکوکاران این بخش درجشن گلریزان امسال 90 میلیون ریال برای آزاد زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه کمک کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مردانلو روز یکشبنه درآیین جشن گلریزان بخش آبپخش درمصلای جمعه این شهر افزود: نیکوکاری و مشارکت در امور خیریه از ویژگی های پسندیده هر جامعه انسانی است و باید با استفاده از راهکارهای فرهنگی زمینه را برای تحقق این امر هموار ساخت.\n\nوی اضافه کرد: جشن گلریزان یکی از بزرگترین مظاهر نوع دوستی و نیکوکاری است و در سال های اخیر بروز بسیار خوبی در جوامع مختلف داشته است.
کد خبر: ۱۲۸۱۲
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: بخشدار آبپخش استان بوشهر گفت: نیکوکاران این بخش درجشن گلریزان امسال 90 میلیون ریال برای آزاد زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه کمک کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مردانلو روز یکشبنه درآیین جشن گلریزان بخش آبپخش درمصلای جمعه این شهر افزود: نیکوکاری و مشارکت در امور خیریه از ویژگی های پسندیده هر جامعه انسانی است و باید با استفاده از راهکارهای فرهنگی زمینه را برای تحقق این امر هموار ساخت.

\n\n

وی اضافه کرد: جشن گلریزان یکی از بزرگترین مظاهر نوع دوستی و نیکوکاری است و در سال های اخیر بروز بسیار خوبی در جوامع مختلف داشته است.

\n\n

مردانلو ادامه داد: هرساله افرادی بر اثر جرایم غیرعمد تنها به ‎دلیل مشکلات مالی روانه زندان شده اند و وظیفه انسانی همه است که زمینه آزادی آنان را فراهم آوریم.

\n\n

وی بیان کرد: نیکوکاری و نوع دوستی در فرهنگ ملی و مذهبی مردم ایران زمین آمیخته است و در متون دینی و ادبیات ملی ما توجه زیادی به آن شده است.

\n\n

بخشدار آبپخش گفت: حضور افراد در زندان نه نتها به زندانی آسیب می رساند بلکه خانواده آنان و جامعه را در خطر آسیب های اجتماعی قرار می دهد.

\n\n

مردانلو اظهار کرد: از دیرباز گفته ایم 'عبادت به جز خدمت خلق نیست' و مشارکت در امر آزادسازی نیازمند نمود بارز از عبادت اجتماعی است.

\n\n

وی یادآورشد: هر وقت یک مجرم جرایم غیرعمد از زندان آزاد می شود خانواده او نیز از تنگناهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آزاد می شوند و این موضوع اهمیت بعد اجتماعی آزادسازی زندانیان غیرعمد را آشکار می کند.

\n\n

بخش آبپخش با حدود 30 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان است.

\n\n

36 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 36 میلیارد ریال در حوزه شهرستان دشتستان چشم انتظار کمک نیکوکاران برای بازگشت به آغوش جامعه هستند. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر