چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۶۴۶
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیاز است که حوزه سلامت تحت سامانه و اطلاعات به روز و مطمئن باشد تا بتوان بر اساس آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حیدر عزیزنژاد صبح پنج شنبه در همایش مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: استفاده از سامانه‌های کارآمد موجب می‌شود به همه جوانب حوزه سلامت در بخش دولتی و خصوصی همه اطلاعات را در دسترس داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نقش مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌ها بسیار در برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها تأثیرگذار بوده و به دلیل حساسیت‌ها و ارزش بالای کاری این حوزه موظف هستیم بسیار مسئولانه و دلسوزانه برنامه‌های این حوزه را پیش ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: ما در هر حوزه‌ای که در حال فعالیت هستیم وظیفه داریم پیگیر بوده و کارشناسانه در راستای ارتقا و بهره‌وری گام برداریم.

همایش دوروزه مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت باهدف پایش عملکرد و بررسی تهیه و توزیع منابع و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر