چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۰۶
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: شهردار دوراهک گفت: اولین نمایشگاه صنایع دستی و محصولات هنرمندان دوراهک در قالب ۲۰ غرفه صنایع دستی، مواد غذایی و سایر کسب و کارهای خانگی در پارک گلستان بسیج این شهر برپا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین محمدی در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فروشگاه محصولات هنرمندان شهر دوراهک در پارک گلستان بسیج در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شهرداری دوراهک در کنار اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز فعالیت دارد.

شهردار دوراهک افزود: اگرچه کمبودهایی در حوزه‌های مختلف وجود دارد اما تلاش می‌کنیم کم کم به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما شناسایی و پرورش استعدادهای شهروندان و کمک به بارور شدن و معرفی آنها در سطح منطقه است.

محمدی ادامه داد: به مناسبت شب یلدا اولین نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان دوراهک در قالب ۲۰ غرفه صنایع دستی، مواد غذایی و سایر کسب و کارهای خانگی در پارک گلستان بسیج برگزار شد.

وی افزود: این غرفه‌ها شامل نقاشی روی سفال، صدف سازی، محصولات ارگانیک، خطاطی و کتاب، چرم دوزی، نقاشی و طراحی، دوخت لباس، نان مهدوی، عروسک سازی، سبدبافی و کپو، کودک و نوجوان، صنایع دستی با برگ درخت نخل، فرهنگی، ورزشی و … است.

شهردار دوراهک یادآور شد: از هنرمندان و صنایع دستی شهرمان حمایت می‌کنیم و به دنبال رسانه‌ای کردن آن هستیم.

وی در رابطه با برنامه‌های شب یلدا در دوراهک، عنوان کرد: در کنار برپایی نمایشگاه صنایع دستی برنامه‌های شب یلدا از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه شامل بخش‌های متنوع شاهنامه خوانی، خیام خوانی، شعر محلی، پرواز بادبادک‌ها و مسابقات هیجان انگیز برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر