چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقه «لباس من، هویت من» در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شهرستان عسلویه به عنوان میزبان صنایع و تاسیسات پارس جنوبی در سال‌های اخیر از نظر صنعتی توسعه بسیار زیادی یافته است و ایجاد فرصت‌های شغلی بی‌شمار در این شهرستان، زمینه‌ساز حضور افرادی با فرهنگ‌های مختلف در این شهرستان شده است.\n\nحضور افرادی از استان‌های مختلف کشور در عسلویه باعث شده تا هجوم خرده‌فرهنگ‌ها باعث تاثیرگذاری بر فرهنگ مردم در این منطقه از جمله لباس شود که فعالان فرهنگی و اجتماعی این منطقه در پی جلوگیری از نفوذ خرده‌فرهنگ‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۱۳۱۲۸
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: مسابقه «لباس من، هویت من» در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهرستان عسلویه به عنوان میزبان صنایع و تاسیسات پارس جنوبی در سال‌های اخیر از نظر صنعتی توسعه بسیار زیادی یافته است و ایجاد فرصت‌های شغلی بی‌شمار در این شهرستان، زمینه‌ساز حضور افرادی با فرهنگ‌های مختلف در این شهرستان شده است.

\n\n

حضور افرادی از استان‌های مختلف کشور در عسلویه باعث شده تا هجوم خرده‌فرهنگ‌ها باعث تاثیرگذاری بر فرهنگ مردم در این منطقه از جمله لباس شود که فعالان فرهنگی و اجتماعی این منطقه در پی جلوگیری از نفوذ خرده‌فرهنگ‌های مختلف هستند.

\n\n

لباس عربی

\n\n

در راستای تشویق اهالی چاه مبارک در زمنیه پوشیدن لباس محلی و بومی، با تلاش فعالان اجتماعی شهرستان عسلویه، مسابقه «لباس من، هویت من» برگزار شد.

\n\n

دبیر مسابقه «لباس من، هویت من» در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه اهداف مسابقه اظهار داشت: هدف از این مسابقه، تشویق مردم بخش به پوشیدن لباس محلی و بومی یا «دشداشه» است.

\n\n

محمد وجدی افزود: این مسابقه که توسط جمعی از فعالان اجتماعی بخش چاه مبارک برگزار می شود، مردم بومی فرصت داشتند بعد از روز عید فطر، تصاویر با لباس محلی و بومی، به صفحه اینستاگرام چاه مبارک ارسال کنند.

\n\n

وجدی افزود: بعد از نمایش تصاویر در صفحه اینستاگرام مربوطه، تصاویر دریافتی توسط کمیته‌ای داوری خواهد شد و به بهترین تصاویر هدایایی تقدیم می شود.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/20/4/1770036.jpg

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/20/4/1770035.jpg

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر